Tento animák mal byť vtipnou paródiou na Snehulienku, no vyvolal obrovský škandál!
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: Locus
Všetko sa to začalo v máji, počas filmového festivalu v Cannes. Keď sa producenti juhokórejskej produkčnej spoločnosti Locus rozhodli upútať pozornosť verejnosti veľkým plagátom k animáku Red Shoes & the 7 Dwarfs, určite netušili, že si za krátky okamih pohnevajú médiá i divákov...V čom bol problém?
Plagát zobrazoval Snehulienku v dvoch verziách (tak trochu na spôsob premeny Fiony v Shrekovi 1), no slogan znel takto: „ Čo keby Snehulienka už nebola krásna...?”
Jeden z producentov tejto rozprávky, Sujin Hwang, sa k celej nepríjemnej kauze vyjadril so slovami, že ich animák je určený pre celú rodinu a jeho úlohou je priniesť nový pohľad na zaužívané ideály krásy. Priznal však, že daná reklamná kampaň sa im vymkla spod kontroly a Locus vzhľadom na reakcie verejnosti okamžite ukončil s danou reklamnou agentúrou spoluprácu!
Táto animovaná paródia prináša príbeh siedmich princov, ktorí sú začarovaní a majú podobu trpaslíkov. Ich kliatbu dokážu zlomiť iba čarovné topánky, ktoré princovia musia získať. Tie však patria mladej Snehulienke, ktorá sa vďaka nim premieňa z nízkej a plnšej na vysokú a štíhlu. A naopak.
Locus
Locus
Locus
Herečka Chloë Moretz, ktorá Snehulienke v oboch podobách prepožičala hlas okamžite na kontroverzný slogan zareagovala slovami:
„ Som šokovaná a nahnevaná rovnako, ako ste nahnevaní vy! Ten slogan neodsúhlasil nikto z môjho tímu. Ja som prepožičala hlas tomuto projektu, pretože hlavná hrdinka mi bola veľmi sympatická. Verím, že keď si príbeh pozriete vcelku pochopíte, že jeho odkaz je silný a má za úlohu dodať ženám sebavedomie!”
Isifa
Poster k Red Shoes & the 7 Dwarfs:
Locus