Zatiahnuté
Bratislava
Kornel
26.11.2024
Obľúbená módna značka obsadila do novej kampane známeho herca: Ten sa veru nehanbil!
Zdielať na

Obľúbená módna značka obsadila do novej kampane známeho herca: Ten sa veru nehanbil!

Zdroj: Calvin Klein

Kampaň sa nakrúcala v New Yorku a talentovaný herec je novou tvárou značky spodnej bielizne.

Jeremy Allen White vyrastal v Brooklyne a tak má k New Yorku blízky vzťah. Spomína aj na dospievanie v tomto meste, ktoré sa mu spája aj so známou značkou. "Nevedeli ste si pomôcť a stále ste sa museli pozerať na billboardy Calvina Kleina. Stále sa mi spájajú s New Yorkom," povedal Jeremy, ktorý je novou tvárou známej značky. Tento 32-ročný herec, známy zo seriálu Shameless či úspešného The Bear, v kampani ukazuje telo, ktoré musí byť vydreté hodinami vo fitku. "Doteraz odviedli naozaj dobrú robotu v kampaniach. Vždy do nich obsadia zaujímavých ľudí," dodáva Jeremy pre magazín GQ.

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Calvin Klein (@calvinklein)

Teraz sa Jeremy k týmto zaujímavým ľuďom pridáva. "Toto som si vo svojej budúcnosti určite nepredstavoval. Kto vyrastá a sníva o tom, že bude v kampani pre Calvina Kleina?" zasmial sa charizmatický herec, ktorý najnovšie hviezdi aj vo filme The Iron Claw po boku Zaca Efrona a Harrisa Dickinsona. V snímke hrá wrestlera Kerryho Von Ericha. Práve pre túto postavu musel na svojej kondícii poriadne zamakať. "Zvykol som si poskakovať pred veľkou skupinou ľudí v trenírkach počas nakrúcania The Iron Claw. Možno to bola mentálna a emocionálna príprava na túto prácu," povedal Jeremy. 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Calvin Klein (@calvinklein)

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Mert Alas (@mertalas)

"Nevedel som si predstaviť samého seba na billboarde. Mám syndróm impostora," zdôveruje sa. Príprava na kampaň pozostávala z behu, skákania cez švihadlo a jedenia veľkého množstva rýb. Týždeň pred fotením však Jeremy ochorel a tak deň predtým robil podľa jeho slov "nekonečne veľa klikov". Fotky dokazujú, že to bola dobrá taktika. 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Calvin Klein (@calvinklein)

Najčítanejšie