Režisér Michael Mann chcel vo filme zreprodukovať obrazy, ktoré poznal zo spomínaných pretekov z historických fotografií. "Každý sa tlačí po celý čas na úplný okraj cesty . Boli odvážni. Je to skoro ako keď vás v Španielsku naháňajú býky," povedal Mann. Režisér je veľkým fanúšikom rýchlych áut, dokonca súťažil v amatérskych pretekoch. "Nejazdíte na aute. Vy a auto ste jeden organizmus," povedal o svojej skúsenosti 80-ročný režisér. Ten chcel vo filme vyrozprávať viacero príbehov. Jedným z nich bol aj príbeh Enzovho nemanželského syna Piera, ktorý po ňom prevzal biznis, napriek poslednému prianiu jeho manželky Laury.
Ferrari
Lorenzo Sisti
Pri nakrúcaní filmových scén, pri ktorých vidíte autá, sa väčšinou využívajú rôzne triky, či už počítačové alebo praktické. "Diváci sú na to zvyknutí a hneď aj rozoznajú, že to nie je reálne. Michael to nechcel robiť týmto spôsobom. Chcel mať autá na ceste. Veľa vecí vo filme vychádza z Michaeloveho chápania fyziky pretekárskych áut, ako vyzerajú, ako sa správajú, ako sa posúva váha, keď zabrzdia a podobne. Chcel zobraziť presne to," povedal kameraman Erik Messerschmidt.
Ferrari
Lorenzo Sisti
Problémom pri nakrúcaní bola aj skutočnosť, že momentálne existuje len veľmi málo pretekárskych áut z roku 1957. To znamenalo, že Neil Layton, supervízor pre autá a jeho tím mali 22 týždňov na to, aby vytvorili funkčné repliky každého auta od Ferrari a Maserati, ktoré na plátne uvidíte. Layton využil techniku, ktorú už použil v minulosti. Zobral hračkárky model auta a 18-krát ho zväčšil. Laytonov tím pre snímku vytvoril 11 áut. "Dobrou vecou na práci s Michaelom je, že je veľký fanatik do áut. Dáva si pozor na detaily. Museli sme si byť istí, že všetko vyzerá na 100 %," povedal Layton, ktorý priznal, že odmena prišla, keď sa ho mnohí profesionáli pýtali na to, odkiaľ dokázal získať toľko originálnych áut z roku 1957. Repliky však nemali už ten správny motor. Mann musel pri zvukovej postprodukcii použiť historické zvuky z pretekov a znova ich vytvoriť a nahrať.