Jela
19.4.2024
Názor Kinosály: Špión, ktorý ma dostal. Mila Kunis a Kate McKinnon sú pravé hrdinky tohto filmu!

Zdroj: dnaindia.com

Do kín prišla špionážna komédia, ktorú sme toto leto potrebovali.

Špión, ktorý ma dostal je dobrou komédiou, to treba priznať hneď na začiatku, no nijako špeciálne sa nevymyká priemeru. Scenár má veľké diery, ktoré vypĺňajú humorom najmä Mila Kunis a Kate McKinnon. Dať ich spolu do jedného filmu ako dve najlepšie kamarátky, ktoré sa snažia dokončiť špionážnu úlohu, bolo veľmi dobré rozhodnutie.

eastbayexpress.com

Snímke sa nepodarilo vyhnúť tradičným scénam a dialógom, ktoré najmä v amerických komédiach nemôžu chýbať, no napriek tomu mala miestami aj prekvapivé momenty, keď nás hlášky hlavných hrdinov v kine veľmi pobavili. Cestovanie dvoch hlavných hrdniek po Európe vás poteší. Môžete vidieť Budapešť, Viedeň, ale aj Prahu či Berlín. To z filmu robí nielen špionážnu komédiu, ale aj road movie a hneď sa stáva o niečo zaujímavejším.

theepochtimes.com

Čo by to bol za špionážny film bez špiónov. Dvoch hlavných stvárnili Justin Theroux a Sam Heughan. Na prvý pohľad by sme ani jedného z nich v komédii neočakávali, no ukázalo sa, že im úlohy sadli aj v tomto žánri.

Napriek tomu, hrdinkami tohto filmu sú Mila a Kate. Je veľmi pravdepodobné, že bez nich by šlo len o film, ktorý čoskoro pôjde do zabudnutia a o slabých zárobkoch v kinách ani nehovoriac. Režisérka a scenáristka Susanna Fogel predtým natočila len jeden film, žánrovo úplne inde ako tento. Týmto feministickým kúskom vkročila do sveta Hollywoodu a dúfame, že nepoľaví a čoskoro nám do kín prinesie ďalší kvalitný kúsok.

Zhrnutie: Snímka Špión, ktorý ma dostal je oddychovou komédiou, pri ktorej sa pobavia viacerí, no nič prevratné nečakajte. Zabávať sa budete najmä na postave Kate McKinnon, nakoľko má s humorom, zo všetkych hercov v tomto filme, najviac skúsenosti a patrične to aj využíva. Napriek všetkému, je však veľmi pravdepodobné, že to je najlepšia komédia tohto leta.