19°
Miroslav
29.3.2024
Názor Kinosály: Avengers: Nekonečná vojna. Na konci vám to vezme dych!

Zdroj: lrmonline.com

Film je preplnený superhrdinami nielen zo Zeme, ale aj z celého vesmíru. Diváci však majú po vzhliadnutí tohto filmu zmiešané pocity.

Fanúšikovia na tento film čakali 10 rokov a Marvel urobil všetko pre to, aby toto stretnutie konečne prinieslo riešenia. Samozrejme, film čerpá najmä z predchádzajúcich snímok a Avengers: Nekonečná vojna je správnym vyvrcholením týchto príbehov.

imdb.com

Úhlavným nepriateľom Avengers už dávno nie je Loki, Thorov nevlastný brat. Našiel sa oveľa hrozivejší, silnejší a ešte viac pomätený Thanos. Ten si zaumienil, že zozbiera všetky Kamene nekonečna a ovládne tak celý vesmír. Jeho motivácia je silná a nekotví len v túžbe po moci. Kamene nekonečna sa nachádzajú v rôznych kútoch vesmíru, dva z nich sú na Zemi. Jeden vlastní Doctor Strange a ten ďalší sa nachádza vsadený v hlave Vízie.

flickeringmyth.com

Príbeh je nabitý akciou, takmer stále sa v snímke niečo deje a posúva to dej ku koncu rýchlym tempom. Film má dve a pol hodiny a tvorcovia využili správne každú minútu. Premiestňujeme sa tu nielen medzi jednotlivými štátmi. Thanos, Thor a Strážcovia galaxie nás zavedú na rôzne lokácie vo vesmíre. Divák, ktorý už pozná správanie jednotlivých postáv vo svete Marvelu bude z niektorých vtipov ešte viac prekvapený, než by čakal. Dali si záležať na tom, aby film nepôsobil až príliš temne.

imdb.com

​Nedá sa povedať, že by niekto významný v tomto filme chýbal, aj keď existujú dohady kam zmizli niektoré postavy, s ktorými sme sa len nedávno zoznámili v predchádzajúcich filmoch. Takmer každý dostal svoj prekvapivý moment príchodu. S každou novou postavou na plátne si ľudia v kine viac a viac šepkali čo znamená jej príchod a kam sa vďaka nej dej posunie.

Tento film vás posledných 15 minút priklincuje k sedadlu tak silno, že po záverečných titulkoch ostanete ohromene sedieť a pozerať na prázdne plátno. Ak ste žili s týmito postavami 10 rokov, niektoré scény vám nedajú pokoj a budete nad nimi stále dookola rozmýšľať.

imdb.com

Zhrnutie: ​Scenárov na možné pokračovanie je mnoho, teórií, ktoré vznikli po pozretí filmu je ešte viac. Fanúšikovia si budú tento film pozerať stále dookola a každým pozretím zisťovať nové skutočnosti, ktoré si nevšimli. Snímka jednoducho neprestane baviť ani po viacerých zhliadnutiach. Bratia Russoovci, režiséri tohto filmu, v nás nechali riadny zmätok a vyvolali nedočkavosť po ďalších marvelovkách.