Juraj
24.4.2024
Názor Kinosály: John Wick 3 prekonáva sám seba!

Zdroj: newsvire.com

Tvorcovia tretej časti Johna Wicka nám sľubovali viac akcie a my sme sa jej dočkali. Neprehnali to však?

John Wick má svoj cieľ a je ochotný urobiť čokoľvek, aby ho dosiahol. Tento film je v mnohých ohľadoch absurdný, no ak sa viac zameriate na svet, v ktorom sa odohráva, možno sa vám podarí ho naozaj pochopiť.

rollingstone.com

Pripravte sa na naozaj dlhé akčné scény. Tie síce majú excelentnú choreografiu, no v niektorých prípadoch sú pre divákov až príliš vyčerpávajúce a predsa len majú zopár nedokonalostí. Ako napríklad to, že počas najväčších bojov sa ani jeden z tvorcov trochu nezamyslel nad tým, že hlavný hrdina zabíja na rôznych verejných miestach a ľudia naokolo na to vôbec nereagujú. Je to, ako keby pred vami na ulici niekoho zabili, no vy idete ďalej, ako keby sa nič nestalo.

vulture.com

A to nie je všetko. To, čo tento hrdina dokáže je neuveriteľné. Je takmer nepriestrelný a odolný voči všetkému. Je pochopiteľné, že je vykreslený ako najlepší zabijak vôbec, no takéto kúsky by v realite prežil len ťažko. Avšak, ide o filmovú postavu a divák si to musí uvedomiť, inak bude celý film premýšľať nad tým, ako je možné, že John Wick ešte stále žije. Hlavný motív, prečo ostáva nažive sa dá tiež veľmi ľahko spochybniť, no ak sa pozrieme na úplne prvú časť, môžeme s tým aspoň ako-tak súhlasiť.

whcuradio.com

Zhrunutie: Tretia časť Johna Wicka je jednoznačne lepšia, ako tá druhá. Milovníci akčných filmov si prídu na svoje, no tí, ktorí akčné scény až tak nemilujú, budú mať pravdepodobne v kine problém. Niektoré scény ukazujú naozaj brutálne násilie. Napriek tomu bol John Wick 3 úžasnou a strhujúcou jazdou, ktorou sa jednoducho musíte nechať uniesť.