Morfujúci superhrdinovia Power Rangers majú potenciál nadchnúť ďalšiu generáciu tínedžerov

06.04.2017 18:41 Kinosála.sk Recenzie
Morfujúci superhrdinovia Power Rangers majú potenciál nadchnúť ďalšiu generáciu tínedžerov Zdroj: Forum Film
Kultový televízny seriál 90tych rokov si viacerí pamätáme. V roku 2017 majú dobrodružstvá amerických stredoškolákov, ktorí sa úplnou náhodou stanú Strážcami vesmíru, premakanejší vizuál a nový príbeh.

Ten sa začína na obyčajnej strednej škole v mestečku Angel Grove, ktorú navštevujú rôzne (stereo)typy. Krásky a svalnatí športovci, bifľoši aj flákači. Z tejto vzorky vyčnievajú piati outsideri. Jason (Dacre Montgomery) je fešný športovec, ktorý má delikt. Kráska Kimberly (Naomi Scott) naštvala svoje kamarátky a tie ju ignorujú. Zack (Ludi Lin) sa stará o ťažko chorú mamu, Billy (RJ Cyler) je génius trpiaci Aspergerovým syndrómom a Trini (Becky G) sa stráni každého, kto ju osloví. Navonok nemajú vôbec nič spoločné. No osud zariadi, že ich spojí objav piatich tajomných kryštálov. Tie  každému z nich dodajú nadprirodzenú silu. V snahe odhaliť pôvod tejto náhlej transformácie, objavujú naši hrdinovia stroskotanú mimozemskú loď. V nej je uväznený Zordon, ktorý im zverí neľahkú úlohu. Zachrániť našu planétu pred zákernou Repulsou (Elizabeth Banks). Má to však jeden háčik. Naši piati hrdinovia ešte nedokážu morfovať na Power Rangerov. A to je nevyhnutnou podmienkou, aby mohli Repulsu a jej pomocníka Goldara zastaviť!

Akčné sci-fi Power Rangers je určené najmä pre tínedžerov. Počas dvoch hodín im tento reboot štúdia Lionsgate ponúka skvelé vizuálne efekty, výborné audio a dokonca príbeh. Ten je jednoduchý, no nebude núdza o emotívne scény. Veď napokon, obdobie dospievania so sebou prináša mnohé úskalia a trápenia, o ktorých rodičia často netušia, alebo ich nechápu. A práve sila a puto skutočného priateľstva je hlavným posolstvom tohto príbehu o superhrdinoch zo školských lavíc.

Power rangers Power rangers Zdroj: Forum Film

Pikoška na záver: V súvislosti s týmto filmom sme už písali o hrdinke Triny. Tá sa však iba jemným náznakom prizná k homosexualite. Tí menej pozorní diváci to dokonca vôbec nemusia postrehnúť. Žiadna manifestácia ani boj za práva gay komunity sa v tomto filme nekonajú.

Trini, Power rangers Trini, Power rangers Zdroj: Forum Film

10:45 Súdna sieň
12:00 NOVINY O 12:00