Miroslav
29.3.2024
Lesk a bieda Rocca Siffrediho? Naslávnejší pornoherec sa pokúsil v dokumente ROCCO poodhaliť aj dušu
Recenzie

Zdroj: Continental film

Rocco Siffredi, taliansky žrebec, legenda pornopriemyslu, milujúci syn, manžel a otec dvoch dospievajúcich synov. Dokáže nás muž, ktorý ukázal svetu všetko, ešte niečím prekvapiť?

Narodil sa ako Rocco Tano 4.5.1964 v Ortone. Jeho matka chcela mať z neho kňaza. Je už 24 rokov šťastne ženatý s Roszou Tano, bývalou Miss Maďarsko. A počas tridsaťročnej kariéry natočil takmer 1500 filmov. V porno branži je stále aktívny, no v súčasnosti najmä ako majiteľ a producent filmovej spoločnosti nesúcej jeho meno.

A čo si myslím o dokumente režisérskeho dua Thierry Demaizière, Alban Teurlai? Nuž, myslím si, že je určený divákom, ktorí dobre vedia o kom tento film je. Vybrať sa do kina na ROCCA, takpovediac naslepo, neodporúčam. To vás neodrádzam, iba varujem. Množstvo scén je priamo z 'pľacu'. Čiže náznakom hardcore sexu, nahým telám, vzdychom a otvoreným, priam surovo otvoreným rozhovorom medzi aktérmi sa nevyhnete. Niektoré scény publikum v sále rozosmiali. Zrejme absurdnosť niektorých okamihov, ktoré sú v pornopriemysle považované za úplne prirodzené? Za zmienku stoja dialógy Rocca a jeho bratranca Gabiho, či záber na hercov, ktorí stoja v kruhu nahí a počas zaslúženej pauzy pred domom svorne fajčia (cigarety!;).Tvorcov chválim za spôsob podania istých citlivejších okamihov. Napríklad, keď sa Rocco zdôveruje so smrťou matky, nechali ho rozcítiť sa. Aby nás následne preniesli do jeho každodennej (porno) reality. Žiadny priestor na falošný sentiment ani pretvárku vo filme nie je. Rosza nám otvorene povie, že ich sex je konzervatívny a romantický, no to, čo Rocco potrebuje, mu ona nevie dať. Preto už roky schvaľuje, priam chváli jeho 'ventil', čiže súloženie s inými ženami. Divák zistí aj to, že jeden z jeho synov sa za otcovu profesiu otvorene hanbí. Diabol medzi Roccovými nohami (ako to nazýva on) ho prenasleduje už od detstva. On sa ho nechce, nevie alebo nemôže zbaviť? Tento dokument vám pokúsi dať počas 105 minút uspokojivú odpoveď.

TRAILER

Hrajú: Rocco Siffredi, James Deen, Abella Danger, John Stagliano, Gabriele Galetta, Rosza Tano, Kelly Stafford a iní.

Autorka: (-JS-)