11°
Marek
25.4.2024
Kamošky na život a na smrrrť Cuky a Luky prichádzajú do kín v ich filmovom debute

Zdroj: Itafilm

Bláznivé duo Cuky Luky si neberie servítky pred ich, iba mierne našpúlené, pusinky a chce nás rozosmiať. Ako sa snaha Petry Polnišovej a Zuzany Šebovej o trefnú paródiu na šoubiznis (a veci s tým súvisiace) vyplatí smiechuchtivým milovníkom ich televíznych skečov? Zistíte v našej recenzii;)

CUKY LUKY FILM prezradí divákom, čo stálo na začiatku priateľstva tejto, dnes už kultovej, dvojice zhýčkaných  slečien. Cuky (Petra Polnišová) je nezamestnaná video bloggerka Crazy Cuky s túžbou po lajkoch a Luky (Zuzana Šebová), bývalá Miss 2005, chce získať lásku Mila (Lukáš Latinák). Luky, poháňaná vlastným egom a konkurenciou rovnako nažhavenej moderátorky Renáty Štrausovej (Diana Mórová), túži za každú cenu získať priazeň muža jej romantických snov. A tak náhoda zariadi, že musí z jednej priemernej ženy z davu vytvoriť súcu kandidátku na blížiacu sa súťaž Miss. Čo sa však stane, ak tou priemernou vyvolenou bude práve večná pažroška Cuky?

Zúfalá Luky prestáva počítať kalórie

Zúfalá Luky prestáva počítať kalórie

Itafilm

Chémia medzi Peťou Polnišovou a Zuzkou Šebovou je, ako sme zvyknutí z ich televíznych skečov, autentická a vždy originálna. Aj napriek absencii ich zľudovelej hlášky smrrrť na čokoľvek pod ich famóznu úroveň, či narážkam na pokrokové Rakúsko, kde je všetko trendy tak veľmi, že aj čas tam plynie rýchlejšie než u nás, sa im podarilo rozosmiať divákov v kinosále!
Diana Mórová, ktorá zosobňuje intrigánsku moderátorku Miss 2017 Renátu Štrausovú, predviedla skvelý herecký výkon. Nie je predsa ľahké byť tou zlou! To ti, Didi, uznávame.
Celý film je síce ladený ako bláznivá komédia, no je to zároveň aj ostrá karikatúra aktuálnych pomerov šoubiznisu. Povrchnosť, pretvárka a ostré lakte! Veru tak. Pre tých, ktorí radi čítajú medzi riadkami, je ambiciózna misia urobiť z naivnej Cuky pod dohľadom dravej Luky krásnu missku dokonalým receptom na katastrofu...Iba žeby nie?

A teraz naše varovanie: Zabudnite na recesné haluze a hlášky, na ktoré ste zvyknutí z ich kultových televíznych skečov! Žiadne bárbiny s fejkovým mejkapom a znudenými tváričkami nečakajte! Pamätajme si, táto komédia približuje story dvoch báb, ktoré zatiaľ takmer nevytŕčajú z davu... Tento príbeh sa totiž odohráva na úplnom začiatku ich úletov a shoppingových výletov do Austrie. Alles klar?

Cuky a Luky v akcii

Cuky a Luky v akcii

Itafilm

V tejto filmovej komédii pre všetky vekové kategórie uvidíte aj Števa Martinoviča, Romana Pomajba, Zuzanu Porubjakovú, Barboru Švidraňovú. Drobné úlohy si užili Štefan Skrúcaný, Juraj Šoko Tabaček, Lucie Bíla, Emma Drobná, producent filmu Dano Dangl a Evelyn. Tá sa blysla v úlohe prešibanej a sexi sobášnej podvodníčky. Režisérom filmu Cuky Luky bol Karel Janák. Ten už vdýchol život a úspech aj do Snowboarďákov a Rafťákov
Števo Martinovič ako vlasový stylista a parťák hviezdnej Luky.

Facebook

Takže si to zhrnieme:

Cuky Luky je fajn, pohodová a nenáročná komédia  pre všetkých členov rodiny. Zabavíte sa na vtipných a originálnych hláškach (aj keď smrrrť tam neodznie:( ) Rozosmejú vás ostré narážky na magazínové celebritky a súťaže krásy. A vynikajúce herečky Polnišová a Šebová vám ako bonus predvedú paródiu na Hriešny tanec a Miss špeciálny agent.

Tak dozasmiatia v kine;)

Trailer Cuky Luky Film: