Marcel
20.4.2024
Názor Kinosály: Spider-man: Ďaleko od domova je presne to, čo teraz fanúšikovia komiksov potrebujú

Pre slovenských fanúšikov je vo filme pripravené aj jedno príjemné prekvapenie.

Avengeri porazili Thanosa a všetko sa pomaly dostáva do normálnych koľají. Až na život stredoškoláka Petra Parkera, ktorý síce chce byť ako jeho spolužiaci, no zrazu sa naňho spolieha celý svet. Snímka Spider-man: Ďaleko od domova je nádhernou poctou najmä Tonymu Starkovi, ale aj všetkým ostatným Avengerom. Tento film je naozaj zaujímavou jazdou po Európe.

Všetci fanúšikovia marveloviek sa už nevedeli dočkať, ako bude vyzerať svet po udalostiach, ktoré sa odohrali v posledných Avengeroch. Tvorcovia nového Spider-mana tak stáli pred veľkou výzvou, ktorú však splnili takmer dokonale. Výlet do Európy tomuto filmu veľmi prospel, nakoľko môžeme vidieť aspoň niečo z prostredia, ktoré poznáme a oživuje to snímku, najmä pre to, že sa z nej stáva road trip.

digitalspy.com

To, že brit Tom Holland bol dobrou voľbou pre Spider-mana vieme už dlho. Tentoraz sa však pozeráme aj na to, ako sa Peter Parker rozvíja psychicky. Nebolo pre neho ľahké pozerať sa na smrť jeho mentora, Tonyho Starka a tlak, ktorý je naňho vyvíjaný mu veru neprospieva.

eu.usatoday.com

Milo prekvapil Jake Gyllenhaal, ktorého postava ostáva tak trochu pod rúškom tajomstva, no je veľmi dobre prepracovaná a bude vás baviť sledovať jeho vývoj a myšlienkové pochody. Zendaya sa vžila do postavy MJ dokonale už v prvom dieli a Jacob Batalon ako Petrov verný priateľ vás možno prekvapí viac, než by ste čakali.

vox.com

Zhrnutie: Akcia vo filme je veľmi dobre naplánovaná a tak sa nudiť určite nebudete. Niekedy sa humor použitý vo filme rovná obyčajnej tínedžerskej americkej komédii, no tvorcovia pravdepodobne len chceli zdôrazniť to, že sledujeme partiu stredoškolákov a nie vycvičených zabijakov, ako sme boli v niektorých marvelovkách zvyknutí. V kinách je však momentálne najlepší film o Spider-manovi, ktorý ste mohli kedy vidieť. Nezabudnite, že v kine máte ostať až do úplného konca.

Tí, ktorí už v kine na tento film boli, určite vedia, že tam zaznie aj jedna slovenská pieseň. Kto by si to bol predstavil, že na soundtracku k filmu Spider-man: Ďaleko od domova bude práve Marcela Laiferová?